تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

هیچ دانش آموزی در قصرشیرین دچار مسمومیت نشده است 

تمامی مدیران مدارس توجیه شده اند و تاکنون هیچ موردی از بروز و یا گزارش علائم مسمومیت در دانش‌آموزان شهرستان قصرشیرین مشاهده و دریافت نشده است.
کد خبر: ۵۹۲۷۵

هیچ دانش آموزی در قصرشیرین دچار مسمومیت نشده است 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رییس آموزش و پرورش قصرشیرین با تکذیب شایعات منتشره مبنی بر مسمومیت جمعی از دانش آموزان در این شهرستان، گفت: هیچ دانش آموزی در مدارس این شهرستان دچار مسمومیت و یا علائم مربوطه نشده و تمامی شایعات منتشره در فضای مجازی غیرواقعی و کذب محض است.

احمد خدرویسی افزود: شایعاتی مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه دخترانه زینب کبری (س) قصرشیرین و انتقال آن ها به مراکز درمانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که تمامی این مطالب کذب محض است.

وی اظهار کرد: تمامی مدیران مدارس توجیه شده اند و تاکنون هیچ موردی از بروز و یا گزارش علائم مسمومیت در دانش‌آموزان شهرستان قصرشیرین مشاهده و دریافت نشده است.

رئیس آموزش‌وپرورش قصرشیرین گفت: به اطلاع کلیه همشهریان گرامی و اولیا دانش آموزان می رسانم که شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدارس شهرستان قصرشیرین به طور کامل کذب محض است و به والدین و دانش آموزان شهرستان توصیه می شود ضمن حفظ آرامش، اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

چهار هزار و ۶۷۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری تحصیل می کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز